بازار گردی در مارکتینگ
دنیای متحول امروز سکون و کهنگی را نفی کرده است. هر روز پدیده ای نو، حرکتی تازه، ایده ای جدید وخواسته ای متفاوت مطرح میشود؛ به همین دلیل یکی از مهمترین ابعاد بازاریابی امروز ویترین گردی جهانی یا بازارگردی است.
دنیای متحول امروز سکون و کهنگی را نفی کرده است. هر روز پدیده ای نو، حرکتی تازه، ایده ای جدید وخواسته ای متفاوت مطرح میشود؛ به همین دلیل یکی از مهمترین ابعاد بازاریابی امروز ویترین گردی جهانی یا بازارگردی است.
بازارگردی وظیفه ای است که بازاریاب را وادار می سازد تا بیش از دیگران با تحولات وتغیرات بازار اشنا گردد. این آگاهی از طریق حضور در صحنه رقابت ومبادله ومشاهده بازارها امکان پذیر است.
شرکت کردن در نمایشگاهها، بازدید از بازارهای گوناگون وبودن در محیط بازار، دید مديران را بازتر وگسترده تر می سازد.
به عبارتی، مهمترین نقش بازارگردی تقویت وگاهی تغییر دید است. دید یکی از موثرترین ویژگیهای هر انسان وهر مدیر است وان مهارت وهنر دیدن چیزهایی است که دیگران نمی بینند.
بازار گردی افقهای تازه ای را به بازاریابان نشان می دهد.
شرکت توسعه و مدیریت پارسیان زرین (ably.ir)
(دپارتمان بازرگانی و مشاوره تجارت)
جهت آشنایی با سایر دپارتمان ها به سایت ably.ir مراجعه فرمایید.